Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, October 16, 2005

Weer kort logeren in UMC

IJzerdraad in je lichaam blijkt toch niet ideaal te zijn. Het ijzerdraad dat er na mijn transplantatie voor gezorgd heeft dat mijn borstbeen weer goed aan elkaar is gegroeid doet vervelend. Het dreigt namelijk door mijn huid heen te komen op mijn borst. En dat is niet helemaal de bedoeling… Ik heb ook geen behoefte aan een antenne die uit mijn borst naar voor steekt eerlijk gezegd. Ze gaan het er dus operatief uit halen, gelukkig wel onder volledige narcose. Hoe ze het gaan doen en hoeveel (centi)meter ijzerdraad ik in me heb, geen idee. Weet nog niet wanneer het gaat gebeuren, wel dat ik 1 of 2 dagen weer mag komen logeren op B3 west, longafdeling van het UMC. Ben benieuwd of als dit ijzerdraad eruit is, er niet meer regelmatig een winkelalarm spontaan af gaat als ik er langs loop. Beveiligings- en winkelpersoneel kijkt me nu namelijk af en toe raar als ik een winkel in of uit loop, op zich lachwekkend, maar niet echt handig.

Vandaag weer een heerlijke nazomerdag. Ongelooflijk wat een zon hier, zo lekker. Ben vanmiddag naar BFC geweest, bij de A1 en B1 gaan kijken. Leuke wedstrijden, met 4-1 en 6-1 gewonnen. Vanavond bij Jeroen voetballen gekeken, was een mooi voetbalavondje. Cocu en Vennegoor of Hesselink zorgden voor een 3-0 winst van PSV tegen AZ, waardoor we nu bovenaan staan. En vervolgens zagen we Ajax thuis met 0-0 gelijk spelen tegen Heracles. Toch een lastige tegenstander jongens (Jeroen, Martijn, Mathijs, Jeroen)…. Wij speelden er uit gelijk tegen en jullie lachten me uit. En dan zelf er thuis gelijk tegen spelen, was heerlijk voor de tv. Zal in de Arena minder lollig geweest zijn lijkt me.

1 Comments:

  • Bob succes met je operatie. Kun je het niet beter door een medewerker van "Heras hekwerken"laten doen? Die zijn hartstikke goed met ijzerdraad enzo. Dus jij zat ook al met dat schimmel verhaal. Er zijn nog veel dingen onduidelijk op dat gebied en dat schept onzekerheid en angst, want als je leest waar zo'n schimmel allemaal in kan zitten? Doktoren weet ook niet alles en leren steeds meer door hun patienten, maar die patienten willen soms ook gewoon graag weten of iets wel of niet mag. Al dat vage gedoe. Maar ja. Longtransplantaties en alles wat daar bij komt kijken, het is toch een beetje science fiction.
    ps. Als ze dat ijzerdraadje nou gewoon laten zitten en er een leuk knopje op zetten, heb je altijd je eigen kapstok bij de hand ;)
    Groetjes Annelies

    By Anonymous Anonymous, at 10:14 AM  

Post a Comment

<< Home