Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, October 11, 2005

Stem op Wilco! En treinen....

Treinen, je wordt er soms gek van!!! Na gisteravond dus op Weesp gestrand te zijn, wilde ik vanochtend weer naar Amsterdam. Kom ik dus op station Naarden-Bussum, blijkt er een of andere bouwvakker met zijn vrachtwagen op de bovenleiding naast het station geknald te zijn vlak voordat ik aan kwam. Gevolg was at het hele treinverkeer plat lag tussen Weesp en Hilversum (Naarden-Bussum ligt hier precies tussenin). Gelukkig had mijn moeder vrij vandaag en kon ze me naar Diemen brengen, zodat ik vandaaruit de tram kon nemen naar de universiteit. Daar weer aan mijn scriptie gewerkt en MEFI verder gelezen. Even geluncht met Wouter, waarschijnlijk ga ik morgenavond bij hem voetballen kijken (Jolijn: ik denk dat het 3-0 wordt).

Verder even het volgende: Wilco Otte, een jongen die vroeger bij mij in het voetbal team heeft gezeten op BFC, is in de race om jongerenvertegenwoordiger voor Nederland te worden bij de Verenigde Naties. Hij is op dit moment in een heftige strijd verwikkeld met een andere kandidaat om in de finale ronde te komen. Om in die finale te komen heeft hij stemmen nodig, hij staat nu een paar % achter. Dus, stem aub allemaal even op Wilco via http://www.wilconaardevn.nl . Zou erg leuk zijn als hij het wordt namelijk. Stemmen kan als het goed is tot woensdagavond 24:00 uur, dus doe het vandaag nog aub.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home