Bob, opnieuw opgestart...

Monday, October 10, 2005

Bosrtbeen/ijzerdraad probleempje?

Om kwart voor zeven vanochtend ging dus de wekker…. Ik ben dus eerst naar de fysio geweest om te trainen, voordat ik nar Utrecht ging op controle. Mijn longfunctie ging weer prima en Van de Graaf was ook erg tevreden over mijn longen. Alleen lijkt mijn borstbeen een probleem te worden. Althans, het ijzerdraad dat het borstbeen bij elkaar hield/houdt. Dit dreigt namelijk straks een keerdoor mijn huid heen te gaan komen. En dat is toch niet helemaal de bedoeling… Van de Graaf gaat woensdag met de chirurg overleggen, moet hem donderdag even te bellen over wat er aan gedaan moet worden. Ik ben benieuwd, ik heb geen idee wat ze er mee willen.

Verder vanmiddag weer college gehad, Regulering van 15-18 uur. De docent had een mooie opmerking toen het op een gegeven moment ging over in zijn ogen te ver doorgevoerde regulering op milieu gebied. In een verhaal over vervuiling en klagers over milieuvervuiling zei hij nadat hij verteld had dat in de middle of nowhere iemand beboet was voor wildplassen door 2 agentes die aan kwamen rijden met een auto: “Kun je dan niet beter zelfmoord plegen, dan lijkt mij namelijk de beste oplossing tegen milieuvervuiling… Wij mensen zijn namelijk de grootste vervuilers…” De 2 agentes met hun auto veroorzaakten namelijk meer vervuiling dan die vent die wild plaste… Sorry als ik iemand zijn gedachten kwets met dit verhaal, maar ik vond het een mooie grap.

Trouwens, de NS was weer lekker bezig vandaag! Stroomstoring bij Amersfoort, waardoor ik vanuit Weesp niet verder kon... Leuk! Gelukkig was mijn moeder thuis en kon ze me ophalen in Weesp. Bedankt!

1 Comments:

Post a Comment

<< Home