Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, October 01, 2005

Scriptiewerk

Na vanochtend eerst weer naar fysio geweest te zijn om te trainen (weer 50 meter meer in 5 minuten, nu 987 meter) heb ik vandaag voor het grootste deel aan mijn bachelorscriptie gewerkt. Schiphol gemaild voor meer informatie over mijn onderwerp, ben benieuwd of ze reageren. Vanavond naar Alex geweest, eerst het spel Koehandel gespeeld. Had dit nog nooit gedaan, maar is erg leuk. Ook vind ik het weer knap hoe je zo een spelletje verzonnen krijgt, ik wou dat ik zo een creatieve geest had. Daarna draaide het toch weer uit op pokeren met weer Julien als grootste winnaar, zoals erg vaak de laatse tijd. Hield zelf twee euro winst over, karig uurloontje als je het om rekent... Maar dat doet er totaal niet toe, was gezellig weer. Ga nu mijn bed in, morgenmiddag naar Utrecht voor die training met medegetransplanteerden, ben erg benieuwd hoe dat is. Daarna door naar Amsterdam, ga met Marek, Thomas en Tomek wat eten en daarna bowlen, eens kijken hoe dat gaat met mijn knie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home