Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, September 20, 2005

Weer dagje universiteit, met een grote meevaller

Vandaag weer naar Amsterdam geweest. Had nu wel college, van 14:00 tot 17:00 uur. Blijft leuk, ook al was t soms moeilijk om je gedachten bij een 3 uur durend college te houden, zeker als de zon door de ramen recht op je gezicht staat. Verder even met Myrthe geluncht en weer even aan mijn scriptie gewerkt. Beste nieuws van vandaag was dat ik een van de 10 punts (staat voor 280 studieuren) vakken niet pas in het derde blok hoef te doen met de andere vakken die ik wil doen. Is erg prettig, 35 ects (980 studieuren) in 9 weken binnenkoppen is namelijk vrij onmogelijk... Had van een medestudente gehoord dat dit kon (Malaya, bedankt). Heb vanmiddag meteen de docent die dit vak (Monetaire Economie en Financiƫle Instellingen, mastervak) geeft, gemaild vanmiddag. Hij reageerde supersnel en heel aardig. Wenste me veel succes met de herstart van mijn studie en liet zijn secretaresse meteen alle collegesheets van vorig jaar mailen. Kan het boek van Esther lenen, moet alleen nog de reader zien te krijgen nu. Maar dat gaat ook lukken, als het goed is kan ik die binnenkort ophalen bij de DNB, waar professor Hoogduin werkt. Volgens mij drukken ze speciaal voor mij een extra reader Er zijn vaak docenten op de universiteit die niet bepaald meewerkend zijn, maar dit is super sympathiek. Ken de man niet, heb hem nog nooit gezien, maar hij is nu al geweldig. Krijg ik het dus nog echt druk ook dit blok, waar ik eerste instantie dacht dat ik "alleen" mijn bachelorscriptie hoefde te schrijven. Zal dus veel in Amsterdam zijn, ben namelijk geen held in thuisstudie, ga ik veel te veel andere dingen doen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home