Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, September 13, 2005

Utrecht, Amsterdam, Spieghel

Ben gisteren de hele dag van hot naar her gerend, maar was wel een leuke dag. Dag begon in Utrecht, bij mijn 4-wekelijkse controle. Eerst zoals gewoonlijk bloed prikken voor de tacrolimus (Prograft) spiegel. Daarna longfoto's en een echo van mijn bovenbuik laten maken. Echo was omdat mijn leverwaardes vorige keer iets aan de hoge kant waren. Maar gelukkig was de echo helemaal goed en was er niets aan de hand en heb ik geen galstenen of zo iets. Marcia, succes met die kloten dingen. Van de Graaf was de volgende die ik met een bezoekje vereerde. Vrij lang zitten praten, hij vroeg nog hoe ik nu met het segregatiebeleid omging en wat ik er van vond. Mijn mening is wel bekend, al kan ik zijn kant van het verhaal ook wel begrijpen. En ook hij laat zien dat hij een goed mens en (en een aardige man bovendien, laat duidelijk zijn dat ik hem graag mag) ook aan de patiënten denkt. Is namelijk ook in hun ogen onmenselijk om iemand 6 weken (of nog langer zoals bij Esmé) opgesloten te houden in een kamertje op de afdeling. Daarom mogen ze nu buiten kantooruren van de afdeling af als CF-ers elkaar maar niet zien. Dat scheelt al heel veel, al blijft het natuurlijk bagger om overdag niet uit zo een klein hokje te kunnen. Daarna had ik nog longfunctie en een bezoekje aan de diëtiste.

Toen ik om twee uur klaar was, moest ik rennen (voor zover dat gaat met een kruk) naar de bus omvervolgens de trein naar Amsterdam te pakken. Op het Amstelstation overgestapt op de metro naar de Nieuwmarkt en van daaruit naar de Oudemanhuispoort. Hier had ik namelijk om kwart over 3 college. Was precies op tijd, de docent deed vlak achter mij de deur dicht. College Regelgeving en Mededinging was leuk weer. Daarna naar huis, vlug eten en door naar He Spieghel voor een vergadering over de nieuwe website. Zit namelijk sinds kort in de redactiecommisie daarvan. Kwamen goede en mooie plannen uit naar voren. Over een paar weken kunnen jullie het resultaat er van zien via de link hiernaast.

Vanochtend weer naar de fysio geweest voor mijn knie. Ga zo de zooi op mijn kamer maar eens een keer goed opruimen. Dan door naar Amsterdam voor een afspraak bij mijn bachelorscriptie begeleider. Even kijken hoe ik het moet gaan aanpakken, mijn stuk van anderhlaf jaar gelede is natuurlijk hopeloos verouderd. En vanavond naar het Philipsstadion voor PSV - Schalke 04. Er hebben al een paar mensen gevraagd naar wat ik van de uitslag denk. Ik denk altijd 2-0 (iemand enig idee waar Ik denk 2-0 vandaan komt?)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home