Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, September 03, 2005

Afwisselend dagje

Dag begon weer vroeg vanochtend voor me. Had namelijk met 2 vrienden afgesproken om om 9 uur passe-partout kaarten voor de 3 thuiswedstrijden van PSV in de Champions league te gaan halen. Dit is gelukt, dus op 13/9 (tegen Schalke 04), 1/11 (tegen AC Milan, dat wordt wraak:)) en op 6/12 (tegen Fenerbahce) zit ik op stoel 5, rij 30, vak KK in het Philips stadion;) Wordt hopelijk net zo genieten als vorig jaar in de Champions League, alleen kon ik toen helaas er niet live bij zijn. Is in stadion toch stuk leuker dan vanuit een ziekenhuisbed...

Daarna naar Het Spieghel (tennisclub) voor de eerste bespreking over de vernieuwing en verbetering van de clubsite. Dat is nu namelijk drie keer niks, die site. Ik ga daaraan meewerken om die site een nieuw leven in te blazen. Vanochtend de nieuwe lay-out gezien, ziet er veel frisser en mooier uit dan de huidige lay-out. Lijkt me erg leuk om dit te gaan doen. Ik moet straks het template gaan klaar maken zodat we straks ook content op de site kunnen gaan plaatsen met behulp van die template. Verder word ik straks waarschijnlijk verantwoordelijk voor het fotoalbum en voor actuele stukje s en foto’s van bijvoorbeeld clubkampioenschappen, open toernooi en aspirantenkamp. Site is nu zo niet-actueel, echt lelijk is dat. Dus over een paar weken kunnen jullie via de link hiernaast zien wat ik er van gebakken heb:)

Vanuit Het Spieghel meteen door naar het station, om naar mijn werk bij www.receptenweb.nl in Weesp te aan. Was weer erg gezellig, weer heel veel gelachen. Was niet zo heel veel te doen, hoefde dus niet zo lang te werken. Direct even door gegaan naar Bosheim. Kon de partij helaas niet af zien die ik aan t kijken was, moest namelijk thuis eten. Mijn broertje was er weer uit Leeuwarden en morgen zijn we er niet, dus mijn moeder wilde met zijn vieren (inclusief zusje) eten. Ben daarna weer naar Bosheim gegaan, er zou ook een feestavond zijn. Nou van dat feest heb ik weinig gemerkt, en ben toch pas om half 12 weggegaan daar, terwijl de muziek vanaf 8 uur draaide….

Dan even voor Diana: bedankt voor je comment. Ik zou er graag even op reageren naar je toe, maar heb geen mailadres van je, omdat dat niet wordt meegestuurd als je een comment plaatst. Zou je een mailtje kunnen sturen naar bob@kallen.nl ? Dan stuur ik je een antwoord op je comment. En ik zal dat onderzoeksverslag publiceren zodra ik het van Linda gekregen heb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home