Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, August 25, 2005

Luchtpistoolschieten

Hoi allemaal,

Het luchtpistool schieten was erg leuk gisteren, al bakte ik er heel weinig van. Op een been schieten werkt niet echt. En daarbij merkte ik vooral dat mijn handen bij dit soort dingen aardig trillen af en toe. En om dan fatsoenlijk op de roos te mikken viel niet mee. Dus Prograf: Bedankt:) (voor degenen die die niet weten, de prograf is mijn belangrijkste anti-afstotingsmedicijn en dat heeft als bijwerking dat je regelmatig trillende handen hebt). Mijn knie wordt helaas eerder iets slechter op dit moment dan beter, heel irritant. Vandaag verder weinig gedan, Catan en Carcassonne gespeeld en gepoold. Morgen weer naar huis en om 4 uur naar de fysio, kan ik heel goed gebruiken.

1 Comments:

  • Hallo Bob

    Jij bent ook alleen maar bezig met genieten, lekker is dat he.
    Ja ja dat getril daar ben ik volledig van op de hoogte soms trilt me het eten nog van mijn vork af haha.
    Ik ga straks naar de bios en morgen gaan we bowlen hopelijk ben ik sterk genoeg en ga ik niet achter die bal aan. OOh jee er ligt een zandbak naast me op de bank lekker he zo een hond die naast je wil liggen. Nou Bob geniet se en veel goeten van Elvira

    By Anonymous Anonymous, at 7:20 PM  

Post a Comment

<< Home