Bob, opnieuw opgestart...

Monday, August 22, 2005

Knie toch probleem

Mijn knie lijkt toch erger te zijn dan ik verwacht had. Ben net bij mijn fysio geweest en die denkt toch dat er een scheurtje zit in mijn voorste kruisband.... Zwaar kloten dus, dit lijkt me dus nog weken te gaan kosten deze ongein. Hij wilde ook dat ik naar orthopeed ga, dus net een afspraak gemaakt voor 13 september (schijnt nog snel te zijn, ook al moet ik dus ruim 3 weken wachten...). Tennissen zal er helaas zeer waarschijnlijk in ieder geval tot dan en waarschijnlijk ook nog wel langer niet inzitten. Baal ik goed van... Ik blijf hopen op een wonderbaarlijk snel verdwijnen van het vocht in mijn knie en snelle verbetering. Tegen beter weten in vrees ik. Zometeen dus naar Limburg, kijken of ik de mensen daar kan verstaan:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home