Bob, opnieuw opgestart...

Monday, August 15, 2005

Utrecht

Hoi allemaal,

Ben vandaag in Utrecht geweest voor controle. Ging allemaal weer prima. Bloedprikken ging goed, longfunctie was ok en bij Van de Graaf (longarts) was ik ook snel weer klaar. Klinkt stom, maar was routinewerk eigenlijk. Wat geen routine was, was mijn bezoek aan Esmé. Was echt heel goed om haar weer te zien en vooral weer te kunnen spreken. Ze zag er goed uit en haar waardes (zonder zuurstof!) zagen er prima uit, doe ik niet veel beter. Eerste wat ze zo ongeveer zei toen ik binnenkwam en haar aansprak was: "Wat een gedoe hè?" Tja, dat kon ik alleen maar beamen natuurlijk, vind "gedoe" nog eufemistisch uitgedrukt... Ongelooflijk wat die allemaal te verduren heeft gehad. En zo mogelijk nog ongelooflijker is het hoe ze er elke keer weer bovenop komt. Viel me ook op dat ze al heel goed bij kennis is en zich nog veel kan herinneren. Zo vroeg ze of ze het t-shirt van Curaçao dat aan het einde van haar bed hangt van mij had gehad. Dat klopte dus, ze was er blij mee, leuk om te zien. We kwamen op een gegeven moment ook over mijn knie met Lotte en Annelies, toen legde ik aan Esmé uit wat er gebeurd was. En toen zei ze meteen dat haar moeder dat gisteren al verteld had. Esmé, ik raak er steeds meer van overtuigd dat we alsnog naar Euro Disney gaan, heb zelfs veel vertrouwen er in dat het "gewoon" in december gaat lukken zoals de bedoeling is! Ik zie je vrijdag weer, als ik in jouw "opdracht" nog even langs kom om onder andere iets op te halen bij je in het ziekenhuis. Mag dan helaas niet meer bij je op de kamer, maar achter glas en met de intercom moet het ook lukken.

Op weg naar huis bij de ECI nog het boek '1000 Plekken die je écht gezien moet hebben' gekocht. Dit boek wilde ik al een tijd hebben en moest nog een boek kopen voor het vorige kwartaal, was dus een mooie oplossing. Heb er al even doorheen gebladerd en er staan echt fantastische plekken in. Een mooie inspiratiebron voor mijn geplande wereldreis eind 2006 dus:) Als er mensen nog tips hebben van mooie en bijzondere plekken ergens op deze wereld die ze bezocht hebben, ik houd me bij deze van harte aanbevolen. Morgen eindelijk eens even mijn foto's van mijn laatste bestemming, Curaçao, bij de Hema laten ontwikkelen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home