Bob, opnieuw opgestart...

Friday, August 12, 2005

Dubbel goed nieuws!

Hoi allemaal,

Ondanks het pestweer (we reden daarstraks 30! op de snelweg naar huis) een mooie dag vandaag. Toen ik van de ehbo in Utrecht kwam ben ik even bij Esmé langsgelopen om te kijken hoe het was en of haar familie er was. Die was er niet, ben dus maar paar minuten gebleven. En toen ben ik enorm dom bezig geweest. Ik heb nl niet gezien dat op dat moment de beademing bij haar er al af was! Achteraf maar goed ook, want de familie wist op dat moment nog van niets. Ik kwam ze namelijk tegen op de gang toen ik weer terug liep. Toen vertelden ze me dat de beademing er 's middags af zou gaan. Ik blij, want dat was nieuws had ik totaal niet verwacht. En ik kijk daartraks op haar site en zie dus dat het gelukt is van de beademing te komen. Lees ook dat dat dus al was toen haar familie op de kamer kwam. Op dat moment bedacht ik me hoe stom ik geweest ben dat ik dat niet gezien heb... Ik heb nog een slangetje in haar mond (dat er in zat om haar mond open te houden) voor de beademing aangezien, terwijl een beademingsbuis toch echt wat dikker is. Raar ook van de verpleging dat ze mij niks gezegd hebben van het feit dat haar familie nog van niks wist, want voor hetzelfde geld had ik wel gezien dat ze van de beademing was en was ik een superenthousiast verhaal tegen ze begonnen. Achteraf dus maar goed dat ik het niet gezien heb, hadme anders heel erg lullig gevoeld, ook al had ik er dus niets aan knnen doen. moet maandag weer naar Utrecht voor controle, hoop haar dan weer te kunnen spreken.

Op de ehbo was alles relatief goed na een hele slechte avond gisteren. Redelijke nacht gehad ook, kon zowaar vrij makkelijk mijn bed uitkomen. Ze hebben naar mijn knie gekeken en foto's gemaakt. Hieruit bleek dat er niets gebroken of gescheurd is. Waarschijnlijk zijn alleen mijn kniebanden een beetje verrekt. Een flinke meevaller dus na gisteravond. Kan nu ook weer heel voorzichtig hele kleine stukje lopen (nou ja lopen, meer waggelen) zonder krukken, maar dat doe ik zo min mogelijk vorlopig. En voordat ik weer kan sporten, ja dat zal nog wel een paar weken duren. Pech gehad, maar niets aan te doen. Hoop dat ik 1 september hersteld ben als ik weer de zoveel-maandelijkse looptesten bij de fysio in Utrecht mag gaan doen. En anders heeft Wietse pech, moet hij nog een paar weken wachten.

Ga zo even naar de tennishal in Hilversum, alle wedstrijden van het toernooi zijn daar nu namelijk omdat je bij ons op de club nu meer aan een zwembroek hebt dan aan een tennisracket...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home