Bob, opnieuw opgestart...

Monday, August 08, 2005

Dagje tennisclub

Vandaag de hele dag op tennisclub geweest. Weliswaar verloren met mijn single, toch was het erg leuk, al was die wedstijd dus wat minder. Maar mag niet klagen, moet al lang blij zijn dat ik er zo sta. Al wil je altijd winnen als je eenmaal op die baan staat.Tennis gaat op zich prima, moet alleen hoognodig weer fatsoenlijk leren serveren. En dan vooral een bal normaal opgooien. Dat klinkt idioot, dat zou nl niet al te moeilijk moeten zijn, maar ben die coordinatie (wie weet de alt-code voor de puntjes op de o? hulp gevraagd:) ) helemaal kwijt na drie jaar niet getennist te hebben. Zo suf. Verder naar wat wedstrijden gekeken, getoept, gegeten, getafeltennist, nog voor de lol gespeeld en op de minibaan gestaan. Heb me wel vermaakt dus:) Met mijn conditie zit het definitief wel goed, snelheid is helemaal terug. Dat merkte ik toen ik vanmiddag tegen een een jong talentje van onze club stond te spelen. Ik hield de bal gewoon in het spel en hij probeerde het spel te make. Deed hij erg goed, leuke spreiding en veel dropshots. Was dus hele goede conditietraining:) Was heerlijk om al die dropshots te kunnen halen en alle hoeken van de baan te zien in 1 rally vaak. Willem, over een paar jaar sla je me vandaan en is de uitslag misschien andersom... Moet trouwens woensdagavond om half tien dubbelen. We gaan voor de driesetter en na middernacht, hehe. Is wel leuk om zo 's avonds te spelen, zijn er altijd veel mensen.

Werd vanavond helaas ook gebeld door Tamara met het bericht dat zowel zij als haar tweelingzus Judith (allebei ook CF) opgenomen zijn in Utrecht. Ze hadden het wel verwacht, maar ken het gevoel als je naar ziekenhuis gaat op controle of naar de EHBO met de wetenschap dat je daar de komende weken moet blijven. En dat is zeer onprettig gevoel kan ik je vertellen. Sterker nog, dat is zwaar k*t. Helemaal met dat vervelende segregatiebeleid... Ben heel blij dat ik daarvoor getransplanteerd ben, zou redelijk gek worden als ik constant op mijn kamertje van 3 bij 3 zou moeten blijven. Dat worden dus 3 bezoekjes aan mede-patiƫnten maandag als ik zelf op controle mag bij Dr. Van de Graaf. Leuk om ze te zien, maar had dat liever onder andere omstandigheden gedaan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home