Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, August 04, 2005

Waarschijnlijk dinsdag pas...

Het is dus toch vandaag niet doorgegaan, de ingreep bij Esme. De cardiologen kwamen tot conclusie dat de juiste materialen niet voorhanden waren helaas. En de combinatie van materiaal, juiste arts (er is er maar 1 in NL die dit kan doen, een Duitser die dit al eerder gedaan heeft), ok ruimte en voldoende personeel lijkt dinsdag pas beschikbaar te zijn... Zo zuur en frustrerend, vooral voor Esme en haar familie. Mag trouwens zelf niet meer bij haar asl ik nog op bezoek ga dit weekend, ze vinden op de IC het risico toch te groot met die nieuwe medicatie die ze heeft, heel begrijpelijk, zeer terecht dat ze geen enkel risico nemen.

Zelf vandaag meegweest met vriend die moest spelen op toernooi. Althans, dat spelen was de bedoeling, maar dat ging niet door omdat zijn tegenstander niet kwam opdagen. We hebben toen maar even met zijn tweëen staan spelen. Ging erg lekker, merk echt dat het steeds beter gaat. Deed me erg goed, was perfecte afleiding. Ga morgenochtend weer gewoon op eigen club spelen en maandag begint het open toernooi op mijn eigen club. Voor clubsite en als je geïnteresseerd bent in wat voor schema ik zit, zie de link hiernaast van tennisclub Het Spieghel. Ik speel in de categorieën HD5 en HE6.

Tot morgen weer, Bob.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home