Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, August 03, 2005

Vervroegd thuis....

Hoi allemaal,

Ben helaas vervroegd thuis gekomen vanaf Curacao. Kon het niet meer aanzien vanaf daar en wilde terug. Ben vanochtend geland en meteen doorgegaan naar het UMC, waar ik afgesproken had met Esme d'r familie. Helaas was ze inmiddels aan het slapen gebracht om een beetje tot rust te komen. Maar ben heel blij dat ik haar nog even heb kunnen zien. Nu keihard hopen, duimen, alles wat ik kan om te "zorgen" dat datgene wat ze morgen nog gaan enorm helpt... Hoop er morgen weer even naar toe te kunnen. Realiseer me nu opeens weer dat het gisteren voor mij een half jaar geleden is dat ik zelf getransplanteerd ben. Op zich een mooie mijlpaal alleen wordt die nu volledig overschaduwd door bovenstaande situatie. Kan er ook niet blij mee zijn op dit moment. Morgen hopelijk beter nieuws.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home