Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, July 24, 2005

Druk weekend

Heb dus gistermiddag getennist, helaas verloren in de dubbel met 7-5 6-3. Ging wel lekker, maar net niet lekker genoeg dus. Daarna naar Within Temptation geweest op Java eiland met Judith en Tamara,was erg leuk en lekker buiten, al vonden veel mensen het koud, maar daar had ik weinig last van. Ben verder veel bezig met laatste voor bereidingen voor het tenniskamp dat ik mede organiseer maandag en dinsdag. Heb vandaag bij de Hema iets van 350 kopieen staan maken... Verder ben ik er ook achter hoe ik links op mn site plaats, zie bijvoorbeeld mijn gastenboek, schrif er ook eens wat in.... Tot later maar weer, Bob.

1 Comments:

  • "Al vonden sommige mensen het koud." Bob het was gewoon koud!:P Maar hey leuk stukje op je site weer, ik moet jou en marcia ff toevoegen aan mijn dagelijkse wandeling langs alle bloggers. Liefs Tamara

    By Anonymous Anonymous, at 8:04 PM  

Post a Comment

<< Home