Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, July 28, 2005

Op vakantie

Ik ga straks op vakantie, moet om 6 uur mijn bed uit om de trein te halen, naar Schiphol te gaan en mijn vliegtuig te halen. Vraag me dan ook af wat ik nog wakker doe op dit tijstip als ik over 5 en een half uur alweer mijn bed uit moet terwijl ik er dus nog niet eens inlig... En dan is er ook nu nog eens live wk zwemmen op nederland 2, ook niet slaapbevorderend voor iemand als ik, hehe.

Maar ga dus voor een week naar Curacao, mijn geboortegrond met een bezoekje vereren. We logeren bij vrienden daar, dus denk dat ik wel online kan en wat kan posten. Foto's volgen dan wel als ik thuis ben. Goede week iedereen en FOK-ers, heel veel plezier de laatste keer. Wat is dat segregatiebeleid toch kloten! Veel plezier iedereen in deze vakantieweek en zie jullie over een week weer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home