Bob, opnieuw opgestart...

Monday, July 25, 2005

Tenniskamp

Goedemorgen allemaal,
Is nu kwart voor 7 en ben al even wakker. Moet namelijk over 3 kwartier naar de tennisclub, want straks begint het kamp dat ik met 12 anderen ga leiden. Veel zin in, hoop dat het net zo leuk wordt als de eerdere jaren dat ik het gedaan heb. Ik hoop alleen zo hard dat het een klein beetje droog wil blijven! Regenverdrijvingsdansen of wat dan wat je denkt dat helpt zijn allemaal welkom! Ben dus nauwelijks thuis de komende 2 dagen. Na het kamp hoop ik foto's ervan op deze site te kunnen zetten. Fijne dagen allemaal. En Esme, kom op he in Utrecht!

1 Comments:

  • Bob kom op met die foto's haha, ik denk dat ik ze morgen wel bekijk, ga nu slapen. Liefs

    By Anonymous Anonymous, at 11:57 PM  

Post a Comment

<< Home