Bob, opnieuw opgestart...

Friday, July 29, 2005

Esme, ik denk aan je!

Hoi allemaal,

Dit berichtje komt vanaf Curacao, waar ik het op zich heel goed naar mijn zin heb, het is hier heerlijk. Alleen kreeg ik net van Esme te horen dat ze weer in het ziekenhuis ligt en zelfs op de IC. Schrok hier enorm van en baal er ook van, had zo gehoopt voor haar dat ze nu eens wat langere tijd weg kon blijven uit het ziekenhuis. Bij deze nog een x Esme, Lotte, Henk en Annelies, heel veel sterkte daar, mijn gedachten zijn bij jullie daar in Utrecht. Laten we enorm hopen dat de cocktail bvan medicijnen en behandelingen heel snel en vooral goed werken. Verder niet veel te vertellen, ook niet zo heel veel zin om nu allerlei vrolijke verhalen op te hangen.

Esme, Houd vol en beterschap!!!

XXX Bob.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home