Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, August 07, 2005

Op bezoek in Utrecht

Vanochtend pas om 11 uur mijn bed uitgekomen, is heel erg lang gleden dat ik dat voor elkaar gekregn heb... Daarna even bij het toernooi gaan kijken, maar daar was niets aan, waren maar 2 partijen, absurd weinig voor een eerste zondagmiddag.
Ben daarna vanmiddag even bij Esmé langs geweest in Utrecht. Was goed om te zien dat ze langzaam vooruit gaat, al gaat het nog veel tijd kosten. De verschillende waardes als saturatie en zo zijn prima, nu hopen dat de longfoto de komende dagen verder verbetert, iets wat hij vandaag helaas niet deed. Heb er alle vertrouwen in dat je er weer helemaal bovenop komt, Esmé! Zoals de spreuk op de poster zegt die ik op je kamer heb opgehangen: "The future belongs to those who keep believing in their dreams". Vond deze op Curaçao en vond hem erg mooi en toepasselijk. Ik weet dat onze Euro Disney en met de dolfijnen zwemmen daar 2 van zijn, ik ben er van overtuigd dat je die kunt gaan realiseren. Lukt Disney niet in december, dan gaan we begin volgend jaar ergens, maar gaan zullen we.

Verder wilde ik vanavond nog gaan tennissen, maar de zoveelste korte hoosbui van vandaag verhinderde dat. Leuk zo een bui van ruim 10 minuten of zo, die dan er voor zorgt dat je de het hele avond kunt vergeten om te tennissen. Hoop dat het morgen beter is, dan moet ik namelijk mijn rentree op ons open toernooi maken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home