Bob, opnieuw opgestart...

Friday, August 05, 2005

Heerlijke avond

Vanavond een heerlijke avond gehad in Utrecht in de Galgenwaard. Ben naar FC Utrecht - Aston Villa geweest. Hele leuke pot en Utrecht speelde erg goed. Drie hele goede nieuwe spelers, twee Franse negers, een keeper Franck Grandel en spits Marc-Antoine Fortuné, en van AZ Robin Nelisse. Heel onverdiend verloren door een enorme blunder van een ingevallen jeugdspits met de schitterende naam Giuseppe Rossini. Die bal die hij terugspeelde op Grandel had zelfs ik beter gedaan... En dat dan drie minuten voor tijd, hehe. Dat leverde dus een 1-2 nederlaag op, maar ik denk dat ze er goed voor staan voor de competitie. Vrienden van me die seizoenskaart hebben zeide al dat ze in deze wedstrijd al meer kanen hebben gekregen dan in hele tweede seizoenshelft van afgelopen jaar...

Ging hier een stuk ontspannener heen dan dat ik eerder vandaag verwacht had, erg goed gevoel. Op weg naar het stadion nog even snel een fles wijn afgegeven bij Esme haar familie, hadden ze enorm verdiend vond ik. Hoop dat hij gesmaakt heeft. Ga nu mijn bed in, hoop en verwacht wel beter te slapen vannacht, was constant wakker en lag te malen in mijn hoofd. Over Utrecht en ook andere dingen.

1 Comments:

  • Hi Bob,

    Je gaat wel naar de verkeerde clubs toe, he. Nee hoor ik heb zelf jaren een seizoenskaart gehad van de plaatselijke FC, toen ik nog in Utrecht woonde :-)
    Maar PSV blijf ik verkeerd vinden. Gelukkig hebben we de JC schaal gewonnen en verdiend overigens. Verder gaat het geloof ik wel goed met je he? Met mij ook.
    Yun

    By Anonymous Anonymous, at 1:20 PM  

Post a Comment

<< Home