Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, August 06, 2005

Goedemorgen

Vannacht toch weer beroerd geslapen. Uiteraard weer niet vroeg er in , dat lukt me op een of andere manier niet meer sinds mijn transplantatie. Weer veel wakker geweest, en aan te veel dingen liggen denken. Wel leuke dingen dit keer, oa onze geplande reis naar Parijs en Euro Disney (dat gaan we zeker doen Esme, is het niet in december dan maar iets later, maar ik hoop nog steeds op 12 december), de Spieghel Open die maandag voor mij begint en mijn gecombineerde verjaardags- en transplantatiefeest van 9 september. Had even geen zin en behoefte om dat te gaan regelen afgelopen week, maar durf daar nu weer aan te denken na de geslaagde ingreep van gisteren. Heb namelijk nog eigenlijk niets fatsoenlijks gevierd sinds ik thuis ben na mijn transplantatie. Esme, zou echt geweldig zijn als je er bij kunt zijn. Is misschien ijdele hoop, maar je weet het nooit, je bent al vaker op wonderbaarlijke manier hersteld. Zometeen naar Blaricum, naar het finale weekend van het toernooi daar, waar een aantal bekenden van onze club de eer van Het Spieghel hooghouden:). Dat laatste ga ik ook proberen volgende week op het Open toernooi op onze eigen club. Wordt eens tijd dat ik een potje win op een toernooi... Nu maar hopen dat het een beetje droog wil blijven vandaag. Ben er vanmiddag of vanavond weer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home