Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, August 11, 2005

Knie is echt zwaar kloten nu

Hoi allemaal,

Lotte bedankt voor je opmerking in Esmé haar gastenboek, ik zal het nodig hebben vrees ik. Was nl op tennisclub om even een paar wedstrijden te kijken, toen het ineens veel erger werd. Mijn knie werd ineens veel dikker en ook veel pijnlijker. Hoe dat vocht er ineens in komt is me een raadsel, maar wel zwaar irritant. Mijn huisarts was op de club, dat wist ik en was al van plan om hem er naar te laten kijken. Dit heeft hij dus gedaan, hij denkt aan een verrekte kruisband, met kleine kans op een scheurtje er in.... Zeker dat laatste zou echt superrot zijn, dat gaat me dan weken, misschien paar maanden kosten denk ik. Tennissen wordt dus sowieso niks de komende weken, hoe zuur dat ook is. Hoop dat ik wel snel weer normaal kan lopen, loop sinds een uur op krukken nl. Balen ook voor mijn conditie, hoop niet dat ik dat te snel weer verlies. Al heb ik daar nog wel vertrouwen in, als hij wat minder stijf is en iets minder dik mag ik heel voorzichtig kleine stukjes fietsen in de eerste versnelling. Ben heel benieuwd hoe het de rest van de avond en vannacht gaat... Hoop dat ik een heel klein beetje kan slapen....

1 Comments:

  • Jakkes Bob, dat is flink balen.
    Veel sterkte met je "Herr Flick-been". Misschien zou een goede "Helga" de boel wat op kunnen fleuren?! ;-)

    Liefs,
    Irène

    By Blogger Irène, at 9:23 AM  

Post a Comment

<< Home