Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, August 10, 2005

Kloten knie

Een zeer frustrend avondje.... Begon nog leuk, was prima op tennisclub en om iets na half tien kon ik de baan op voor mijn dubbelpartij. Ook dit begon nog prima, totdat ik op 3-3 in de eerste set een bal probeerde te halen en vol achterover ging op mijn achterwerk. Dat was op zich nog geen probleem, ware het niet dat ik vol door mijn linkerknie heen ging. Daarna heb ik het nog geprobeerd en won nog de eerste set met 6-4, maar vraag niet hoe. Ik heb geen meter meer normaal kunnen lopen en geen fatsoenlijke bal meer kunnen doorslaan of in een bal stappen. Het grootste probleem was nog mijn service, moest op een been serveren en dan nog mijn rechter ook. Voor de niet tennissers, dat is dus het been dat je normaal gesproken bijna niet gebruikt bij het serveren. Al je kracht zet je normaal in je linkerbeen om in die bal te vallen en af te zetten. Won op bizarre manier nog mijn eerste servicegame na die val, maar daarna geen punt meer gemaakt geloof ik, ze konden al mij services in een keer wegrossen. Heb het ook nog in de tweede en derde set geprobeerd. Maar op 2-1 achter had het geen zin meer nadat ik bij een iets te enthousiaste forehand voor de inmiddels zoveelste keer er door heen ging. Heb toen op moeten geven na de tweede set ook met 6-2 verloren te hebben. Ik weet dat het allemaal echt niets voorstelt bij wat er nu allemaal bij Esmé in Utrecht gaande is. Toch is het erg frustrerend als je erg lekker staat te spelen, dikke kans hebt om weer je eerste partij op een toernooi na je transplantatie te winnen en dan op zo een kloterige manier moet opgeven en dus verliest. Sorry Julien, baal hier van en erg zuur dat we die partij niet op een normale manier hebben kunnen uitspelen. Er zit nu een dik pak ijs om mijn knie. Dacht eerst dat hij niet dik werd, maar oen ik net 10 minuten op mijn stoel zat achter mijn pc, zag ik het al gebeuren. Dat wordt lekker slapen dus waarschijnlijk vannacht.... not.

Lotte, jammer dat ik je niet meer heb kunnen spreken vanavond. Eerst was jij bezig en daarna stond ik op de baan. Ik bel je morgen wel weer en hopelijk heb je dan net zulk goed nieuws als vandaag.

Morgenochtend moet ik werken. Althans, dat is de bedoeling. Ben heel benieuwd hoe ik morgen mij mijn bed uitkom en of ik me enigszins kan bewegen, maar dat zien we morgen wel. Ik hoop dat is dus een beetje slaap, want om 7 uur gaat de wekker weer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home