Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, August 13, 2005

Eindelijk mooi dagje

Vandaag was het hier eindelijk een keer weer mooi weer. Was heerlijk de hele dag op tennis bij de jeugdfinales en halve finales van het seniorentoernooi. En nog warm ook als de zon tijdje scheen. Morgen de finales, hoop zo dat droog is en dat de voorspellingen niet uitkomen. Tennistoernooi in de hal is zo veel minder leuk en sfeervol. En dan helemaal voor de finaledag zou dat erg gaar zijn.

Esmé is vandaag wakker geworden en heeft een voor mij bekend probleem: haar stem wil het nog even niet doen. Heb dat dus ook gehad na mij transplantatie, mijn stemband was geraakt door de intubering en stond daardoor stil. Dit komt vanzelf goed Esmé, kan even duren hoe rot dat ook is, maar dit komt zeker goed! Super dat ze wakker is en weer contact heeft met haar familie, al gaat dat dus nog even wat moeizaam door die stem.

Met mijn knie gaat het steeds beter, als het zo door gaat loop ik overmorgen helemaal zonder krukken denk ik. Al me al lijkt het erg mee te vallen, zeker gezien hoe het donderdagavond ging, toen hij echt superdik was en er helemaal niets meer mee kon. Enige zure is dat tennissen de komende weken er niet in zal zitten, zal dus andere manier moeetn vinden om energie kwijt te raken. Iemand tips?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home