Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, August 18, 2005

Ja, eindelijk zomer!

Vandaag was het hier heerlijk weer, het lijkt zowaar goed dat je je lijstje met vakantiespullen nog niet verkocht hebt Irène... Zeker 24 graden voor mijn gevoel en morgen belooft het nog warmer te worden:) Vanmidag eerst even met 2 vrienden op de tennisclub geweest. Zij tegen elkaar spelen natuurlijk, zat er voor mij dus helaas even niet in. Moet zeggen dat het zeker met dit weer wel enorm begon te jeuken om ook die baan op te gaan... Maar gelukkig won het verstand het van mijn wil. Daarna weer uitermate relaxed zitten pokeren bij mij in de tuin, in de volle zon, heerlijk. En Wouter, later vandaag spelen Julien en ik je een keer leeg, wordt tijd. Vanavond bij Tim voetballen gekekeb, Nederland - Duitsland. Ook al was het maar een oefenwedstrijd, het is toch lelijk als je een 2-0 voorsprong weggeeft, zeker tegen de Duitsers. 2 mooie goals van Robben en ook een hele fraaievan Asamoah (een hele sterke neger, deed hij heel erg goed). Tot later vandaag weer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home