Bob, opnieuw opgestart...

Monday, August 22, 2005

Midweekje Vaals

Goedemorgen,

Ga om 12 uur richting Zuid-Limburg voor een midweek Vaals in het plaatselijke bungalowpark daar. Hoop dat het een beetje mooi weer wordt. Ben wel iemand die graag Catan of Carcassonne of zo speelt, maar ben liever buiten bezig, ook al kan ik dus niet tennissen op dit moment. Zometeen nog even langs mijn fysio die net terug is van vakantie, ben benieuwd wat hij van mijn knie zegt. Straks zegt hij nog dat ik niet op vakantie mag:) Nee, zal wel meevallen, maar hoop dat hij niet denkt dt het nog erg lang gaat duren. Wordt nl soms al beetje ongeduldig en wil dan weer te veel....

Gisteren nog even naar de finales in Soestdijk geweest, was gezellig weer. Myrthe, gefeliciteerd met je winst. En Monique, zuur van je enkel en dat je niet kon dubbelen. En bedankt voor de lift:) Allebei veel succes op de Masters (en de rest van Het Spieghel natuurlijk:) ), ik zal er vrijdagavond en in het weekend weer bij zijn.

Esmé zet hem op met je verdere herstel! Judith en Tamara: hopelijk morgen weer naar huis (met goede portacath Judith). En Lisa: Succes met je screening! Sterkte en succes deze week in Utrecht dus allemaal! Denk aan jullie.

Ik ben komende week dus niet veel online, bel of sms me dus aub als je me wil spreken:)

Tot snel weer, Bob.

PS: En Sjaak Polak heeft het dak is er niet af hoeven laten gaan op Het Kasteel in Rotterdam, Feyenoord heeft namelijk helaas met 1-3 gewonnen, na een 1-0 voorsprong van Sparta. PSV-Vitesse gelukkig nog 2-1, na een hele mooie/lelijke eigen goal van Alex:S

0 Comments:

Post a Comment

<< Home