Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, September 01, 2005

Weet nog niks...

Moest vanochtend dus om 10:15 uur bij de orthopeed zijn. Bleek nog geen uitgeleerde orthopeed te zijn, maar een arts-assistent. Hij kon niets zien, zei wel dat er iets verkeerd zat in mijn knie gezien het vocht dat er in zit. Ja dat wist ik zelf ook wel... Hij twijfelde tussen nog tijdje aanzien of een MRI scan. Dat was voor mij geen twijfel over mogelijk, ik wil gewoon weten wat er nou aan de hand is. Ik zei dus tegen hem dat ik zeker een MRI wilde. Hij is toen met een van zijn superieuren gaan overleggen. En kwam gelukkig terug met mededeling dat ze toch MRI wilden doen, gezien mijn transplantatie eerder dit jaar en mij medicijngebruik nu. En anders was ik net zo lang blijven zeuren totdat ik afspraak voor MRI had gehad:) Daarna vanmiddag naar mijn fysio geweest en even bij huisarts voor een recept voor een Tubi-grip, die ik natuurlijk weer eens was vergeten mee te nemen uit het ziekenhuis… Maar gelukkig vonden zij allebei dat mijn knie er beter uit zag dan paar dagen geleden. Biedt weer enige hoop dat het misschien allemaal nog meevalt. Tot morgen weer.

1 Comments:

  • Hoi Bob,

    Je kent me niet maar volg je site al vanaf het begin.
    Omdat mijn moeder op de wachtlijst staat voor longtransplantatie en COPD heeft. Ben ik zeer benieuwd naar dat onderzoekverslag van je oud klasgenootje.Ik hoop daarom dat je dit verslag kunt publiceren.
    Groetjes Diana
    PS, succes met je knie!!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:54 AM  

Post a Comment

<< Home