Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, August 27, 2005

Vaals, na een frustrerend half uur...

Godvergeten kut Internet Explorer!!! Die stopt er ineens me en sluit zonder enige waarschuwing of opgaaf van reden al mijn vensters. Mijn hele verslag dat ik getikt had over Vaals en de geuploade foto’s dus kwijt!!! Kan ik dus opnieuw beginnen, kloten programma soms.

Maar goed, ben dus vandaag teruggekomen uit Vaals en vanmiddag meteen doorgegaan naar mijn fysio. Die was nog steeds niet erg optimistisch, hij vreest voor een ingescheurde voorste kruisband. Maandag dus maar even terug naar de EHBO in Utrecht, nu wel even een orthopeed er naar laten kijken. Van de Graaf had daar kennelijk 2 weken terug al opdracht toe gegeven aan ze, maar dat hebben ze dus nagelaten toen. Dat mogen ze dus nu even over doen. Heb namelijk geen zin om 2 weken te wachten tot 13/9 als ik een afspraak bij de orthopeed heb.

Buiten het geklooi met mijn knie die niet beter wil worden, wel dikker regelmatig, en gesukkel met 2 krukken was het leuk in Vaals. Maandagmiddag daar aangekomen, niet veel gedaan verder. Wel nog gegeten in het restaurant op het park. Dinsdag gemidgetgolft, was nogal onbeholpen met elke keer die krukken op en af. Wel gewonnen, dat viel weer meeJ. Dinsdagavond eten gehaald bij de snackbar. We wilden pizza bestellen, maar om een of andere reden moest dat voor 4 uur. Alsof ze er daar 3 uur doen om een pizza te bakkenJ Daarna The Italian Job gezien, was leuke maffia-thrillerachtige film. Woensdagochtend Good Bye Lenin gekeken, erg goede film over de omwenteling in Oost-Berlijn vlak voor en na de val van de Berlijnse Muur in oktober 1989. Moest er wel vroeg voor mijn bed uit, hij was namelijk om 7 uur ’s ochtends. Kan me dus goed voorstellen dat je dat toch niet gedaan hebt, LiekeJ ’s Middags naar een thermaal bad in Aken geweest, 3 kilometer over de grens. Was heel erg lekker en ontspannen. Heerlijk relaxen daar in die verschillende baden, met zeer aangename temperaturen. Daarna in de avond voor het eerst van mijn leven luchtpistool geschoten. Was erg leuk, al bakte ik er weinig van. De trillende handen (tremoren in vaktermen die ik soms heb door de Prograf, mijn belangrijkste anti-afstotingsmiddel) werkten niet bepaald mee om de roos te rakenJ Leuke nieuwe ervaring. Op het menu stond gourmetten. Altijd heerlijk. Lekker veel vlees en stokbrood gegeten. In de nacht nog een stuk gezien van de honkbalwedstrijd New York Yankees – Toronto Blue Jays uit de Major League Baseball. Ben na 4 innings (van de 9) bij een 0-0 stand om half 3 mijn bed in gedaan. Moet je natuurlijk noot doen halverwege een wedstrijd. Het werd namelijk uiteraard nog 9-5 in de laatste 5 innings… Alle echt leuke momenten dus gemist. Donderdag zowaar tot 10 uur in mijn bed gelegen. Niet veel gedaan, behalve Kolonisten van Catan en wat gepoold. ’s Avonds gegeten in Vaals. Was erg lekker: vooraf Ciabatta met tomatentapenade en kruidenboter, als hoofdgerecht kogelbiefstuk met pepersaus (wel medium gebakken i.v.m. bacteriën. Voor mijn transplantatie at ik biefstuk zo rood mogelijk, maar dat mag dus nu niet meer helaas) en als toetje Dame Blanche (standaard, maar wel erg lekker met die warme chocoladesaus). Mijn gastro-enteroloog uit het AMC zou trots op me zijn als hij me bezig had gezien. Was namelijk goed veel. Ook mijn vader was verbaasdJ . Vandaag dus thuisgekomen, na onder weg een aantal kleine files tegen te zijn gekomen. Blijven irritante gevallen die dingen. Vanmiddag dus meteen door naar fysio, die me aanraadde zo snel mogelijk naar Utrecht te gaan. Doe ik dus ook maandag. Vanavond naar Baarn geweest, waar de Masters van het Heijmerink circuit zijn. Dit is het slottoernooi waar de beste spelers van de tennistoernooien van circuit hier in de buurt aan mee doen.Was erg leuk en gezellig. Morgenochtend ga ik weer, ik kan zelf toch niets met mijn knie. En anders zit ik me thuis enorm te vervelen achter mijn pc of tv. Wordt namelijk nogal snel ongeduldig als ik niets te doen heb…




















0 Comments:

Post a Comment

<< Home