Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, August 27, 2005

In Baarn

Vandaag was het hier heerlijk weer, het lijkt er zowaar op dat we alsnog een stukje zomer gaan krijgen. Vanaf maandag geven ze 25 graden, ik hoop dat dat waargemaakt wordt:) Hele dag op Masters in Baarn geweest. Was erg lekker in de zon en gezellig ook. Ik weet dat ik veel tennis kijk, maar het is leuk en kan me mijn manke knie ook weinig anders of actievers doen. En dan zit ik liever een hele dag buiten dan me achter tv of pc te vervelen…. Vanavond uit gaan eten met mijn broertje, zusje en moeder in Naarden. Was lekker. Morgen weer naar Baarn, naar de finales. Julien en Myrthe, succes in jullie finales alvast!

Gisteravond op Baarn, vooral Tom (helemaal rechts) had het nogal koud tijdens de kwartfinale van Myrthe. Watje is het ook:)

1 Comments:

  • Beste Bob,
    Nee volgens mij heb ik niet gesproken op de beach dance, maar zie je vaak verschijnen op de site van Es! Echt goed te horen dat het met jou longen zo goed gaat! Het is toch iets speciaals he nieuwe longen.
    Ik ben zelf onder behandeling in het dijkzicht ( Rotterdam) Leuk dat je een berichtje achterlaat op mijn site, gezelligt als ik je vaker zie verschijnen! Groetjes Laura

    By Anonymous Anonymous, at 12:18 AM  

Post a Comment

<< Home