Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, September 04, 2005

Leuke zaterdag

Was wel weer een lekker dagje vandaag. Vanochtend eerst de teringbende op mijn kamer eindelijk eens opgeruimd, werd hoog tijd… Daarna even naar Bosheim geweest waar ze echt moeten leren plannen. Is namelijk knap als je om kwart over elf vanochtend kennelijk al ander half uur uitliep… En dat was vanmiddag toen ik er was dus nog steeds zo. Ben benieuwd hoe laat de laatste partij van 20:00 uur uiteindelijk de baan is op gegaan…Vanavond eerst bij mijn vader gebarbecued, was wel lekker. Daarna Philippe en Jeroen weer eens gezien. Was erg leuk, vooral Philippe had ik bijna een half jaar niet gezien. Zoals gewoon met die twee erg veel gelachen en weer eens ouderwets zitten toepen. Met hun is mijn toep/kaart hobby namelijk iets van 7 jaar geleden begonnen. Hebben toen ook al op tennisclub met meitoernooi en dergelijk heel wat middagjes en avondjes elkaar leeg gespeeld… Ga woensdag naar Groningen naar Jeroen (te lang geleden) en binnenkort een keer naar Rotterdam naar Philippe (zelfs nog nooit geweest in vier jaar, hoe slecht….

0 Comments:

Post a Comment

<< Home