Bob, opnieuw opgestart...

Monday, September 05, 2005

Back to school

Om 3 uur vanmiddag was het weer zover: mijn eerste college van dit jaar en van de afgelopen en anderhalf jaar. Was erg leuk vanmiddag in Amsterdam, een aantal mensen gezien en gesproken die ik al die tijd niet gezien had. Vak dat ik volg is Regulering en Mededinging. Heb vanochtend ook mijn OV-jaarkaart opgehaald. Wat een heerlijk ding is dat toch. Heb het laatste half jaar me suf betaald aan treinkaartjes en strippenkaarten. Buiten dat het veel geld kostte is het ook ideaal om weer zonder nadenken elke bus en trein in kunt stappen, hoef je nergens meer bij nate denken:).

Heb net het stukje met Elvira op SBS 6 in Hart van Nederland gezien. Elvira heeft ook CF en is net als ik getransplanteerd. Zij de eerste in Nederland geweest die twee "dode" longen getransplanteerd heeft gekregen. Voorheen waren het altijd alleen longen van hersendode patiƫnten die getransplanteerd kunnen worden, maar sinds het begin van het jaar kunnen ze in Groningen dus ook "dode" longen transplanteren, en dus nog succesvol ook. Fantastisch dat dit kan, dit levert weer een groot aantal extra donoren en dus transplantaties per jaar op. Wordt steeds ongelooflijker wat ze allemaal kunnen, belooft veel goeds voor onder andere mede-patiƫnten. Dus weer een keer een oproep aan iedereen: WORD DONOR! (zonder T, Robert bedankt voor je oplettendheid:) )

1 Comments:

  • Heey Medestudent:) Nou je weer een ov hebt, kom je een keer langs om mn kamer te bekijken? Kost je iig geen geld;)

    groetjes Tamara

    By Blogger Tamara M., at 4:26 PM  

Post a Comment

<< Home