Bob, opnieuw opgestart...

Monday, September 05, 2005

Rentree op UvA is aanstaande

Even een kort nachtelijk blogje. Lekker dagje gehad met veel zon. Ben vandaag naar de finaledag van het laatste toernooi van deze zomer geweest. Julien weer zijn zoveelste titel gewonnen. Topseizoen julein, alleen jammer voor je dat je 3 wordt:) Vanavond weer voor het eerst na mijn transplantatie bij de Mac Donalds gegeten, is eigenlijk illegaal namelijk nu.... Was ondanks dat het junk food is natuurlijk, wel weer lekker. Kip Nuggets blijven het lekkerst:) Voel me nu, 6 uur er na, nog steeds prima, dus dat al ook wel goed zitten. Kan ik dat tenminste blijven doen:) Daarna met Alex, Julien, Martijn en Wouter gepokerd bij mij. Martijn, Julien en Wouter (ja, eindelijk een keer) waren als eerste blut. Met Alex nadat Wouter om twaalf uur weg was nog doorgespeeld 1 tegen 1 tot half twee. Was erg leuk, ware het niet dat hij alle drie de potjes die er echt om gingen heel lelijk won en ik uiteindelijk quitte eindigde, na op een gegeven moment 15 euro winst stond... En Myrthe, als je dit leest: heb Wouter wel leeg gespeeld deze keer, maar vervolgens Alex helaas niet;)

Later vandaag eerst nar de fysio om half tien (kort nachtje dus) en daarna naar Amsterdam voor mijn eerste college sinds anderhalf jaar. Wel zin in, ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Vanavond meer hierover.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home