Bob, opnieuw opgestart...

Friday, September 09, 2005

Er gaat niets boven Groningen op de Martinitoren. Vanavond feestje

23 alweer, oud hè Nee, geintje, 23 is prima hoor. Ga zo nog even naar supermarkt met mijn moeder, nog wat drank en eten inslaan voor vanavond, voor mijn feest. Veel zin in, zal vast erg leuk en gezellig worden straks Morgen zeker een verslagje en foto’s er van hier.

De afgelopen twee dagen ben ik in Groningen geweest. Was heel erg gezellig. Lieke, Jeroen en huisgenoten, bedankt. Woensdagavond heerlijke zelfgemaakte hamburgers gegeten. Spek, kaas, sla, tomaat, sauzen, lekkere broodjes, broccoli, alles wat je kunt verzinnen om er op te gooien hadden we. En ja, degenen die me met eten een beetje kennen weten dat ik niet alles uit dit lijstje er op heb gegooid ’s Avonds bij Nederland vooral geërgerd aan het dramatische en vooral schofterige spel van de postbodes (ROBERT: ik pas dit niet aan, het zijn gewoon Andorrese postbodes die niets kunnen, alle respect voor de Naardense postbodes. Jij doet je werk prima en je voetbalt waarschijnlijk ook beter Enne, die verjaardagskaarten niet achterhouden voor me hè morgenochtend), vakkenvullers (van supermarkten, niet met bakken geld, want als je zo voetbalt verdien je er zelfs tegenwoordig niks mee…) en slagers En die Hongaarse scheidsrechter snapte er ook niets van. Behalve Cocu (dat was volgens mij terecht overigens) had hij er ook wel 2 Andorrezen uit kunnen sturen. Uitslag was 4-0 trouwens, dus dat retourtje Duitsland zit wel goed.

Gistermiddag met Jeroen de Martinitoren op geweest. Ja jullie zullen wel denken die is gek met zij knie, maar met 1 kruk ging wonderbaarlijk goed. Ging wat langzamer dan normaal, maar geen probleem gehad eigenlijk. Nou ja normaal bij mij, normaal na min transplantatie dan, daarvoor werd ik al moe als ik naar die toren keek….. Uitzicht daarvandaan was prima, je kunt de hele stad overzien. Daarna even vlakbij een mini-Vondelpark in Groningen in de Jumbo lekkere broodjes gehaald en die vervolgens languit in de zon opgegeten.







Vanaf de Grote Markt naar het UMCG gelopen om bij Lieke langs te gaan. En Marjolein, zoals je al zei, ik je zie wel in Amsterdam of zo een keer binnenkort. Ook met Lieke heerlijk buiten in de zon (ja zelfs ik denk soms aan het segregatiebeleid) in de zon gezeten. Keurig lichamelijk contact gemeden Weer was echt geweldig gisteren, heerlijk zo een nazomer. Hele leuke gesprekken gehad, over van alles en nog wat. Italië, watersporten, reizen, transplantatie/screening, etcetera. En toen ik ijsje wilde halen hadden ze daar nog een Magnum Vision uit de 5 senses serie die ze nergens meer hebben helaas, Is de lekkerste die er is, witte chocolade gevuld met aardbeien ijs en aardbeiensaus. ’s Avonds had Lieke zin in Mac Donalds en haar vader ging dat halen, heb dus voor de tweede keer in een week na driekwart jaar niet het ultieme junk food gegeten. Was wel weer lekker Zon scheen nog steeds heerlijk, uitermate relaxed zitten dan voor het ziekenhuis. Daarna bleek dat Lieke net zo een Kolonisten van Catan verslaafde is als ik… Hebben dus boven op het balkon op de afdeling een potje gespeeld. Heb binnen wel met kapje op gezeten, leek me wel zo verstandig. Ben overigens hard afgeslacht, ze won met 10 punten geloof ik terwijl ik er iets van 5 had… Dus die revanche die je me al toegezegd hebt, kom ik zeker een keer halen binnenkort in Eindhoven

Zo meteen nog even met mijn moeder inkopen doen bij de Hocras voor mijn feestje vanavond. Verder het huis een beetje in orde maken, zodat ik de mensen die vanavond komen fatsoenlijk kan ontvangen. Morgen zal ik hier wat foto’s er van plaatsen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home