Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, September 11, 2005

Lekker rustig weekendje gehad na mijn feest van vrijdagavond. Zaterdagochtend eerst de zooi beneden opgeruimd. ’s Middags even naar BFC geweest, voor het eerst een paar wedstrijden gezien op de prachtige nieuwe kunstgrasvelden. Als je benieuwd bent hoe mooi het is geworden, klik hier. Gisteravond naar Jeroen geweest, sport en voetbal gekeken. PSV gelukkig gewonnen dank zij een doelpunt van rasartiest Arouna Koné, maar hij had er wel 5 mogen maken zeg… Ik bedoel als je een penalty mist en met drie man voor een veldspeler komt (keeper Grandel van FC Utrecht was mee naar voren bij een corner in de laatste minuut) en een verder leeg doel komt en het nog presteert te missen doe je toch echt iets fout… Daarna thuis Federer – Hewitt (halve finale US Open) afgekeken. En aangezien ik absoluut geen zin had om te slapen en Sarah die nu in Zweden zit ook niet, nog tot iets van 2 uur zitten msnen. Toen nog heel klein stukje van de damesfinale Clijsters – Pierce gezien, maar einde niet gehaald, ben om half 3 toch maar gaan slapen. Zag vanochtend op teletekst gelukkig dat Clijsters dik gewonnen had. Sorry, maar als ik aan 1 tennisster een grote hekel heb is het Mary Pierce wel. Ze is arrogant, lelijk, Frans (ja mag meeste Franse tennissers niet) en die maniertjes van haar, brrrr. En daarbij, als je in de halve finale de eerste set tegen Dementieva verliest, 2 blessures faket en het presteert om 12! Minuten van de baan te gaan, dan spoor je echt niet. Zwaar asociaal en onsportief, niet normaal . Zeker niet als je zogenaamd geblesseerd bent en vervolgens de laatste 2 sets makkelijk wint.

Vanochtend eerst via Top Ticket Line 4 kaarten besteld voor de kwartfinale van het WK honkbal komende woensdag in Eindhoven. Zou woensdag met mijn vader (ouders zijn gescheiden) uit gaan een voor mijn verjaardag. Totdat ik gisteravond zag dat de kwartfinales op woensdag zijn en er nog kaarten waren. Leek me een beter plan en gelukkig dacht mijn vader er ook zo over. Was nog wel spannend vanmiddag, om Nederland te zien in die wedstrijd moesten ze namelijk wel verliezen van Cuba, de grote favoriet voor de wereldtitel. Normaal ben ik natuurlijk altijd voor Nederland, maar nu was ik erg blij dus met de 1-3 nederlaag . Tijdens het pokeren vanmiddag bij Alex dus regelmatig opgestaan om even op de tv naar de tussenstand te kijken. Was weer er gezellig vanmiddag, het pokeren. Alleen deed helaas mijn automatische kaartenschudder die ik vrijdag van die jongens heb gekregen het niet goed, daarvoor waren de kaarten niet nieuw (lees: glad) genoeg voor.

Morgen om half tien in Utrecht zijn voor uitgebreide controle. Ik mag bloed laten prikken, een echo van mijn bovenbuik laten maken, Van de Graaf en de diëtiste met een bezoekje vereren en bij Esmé langs. Voor de CF-ers die dit lezen, we hebben buiten afgesproken en houden ons dus keurig aan het segregatiebeleid. Ben daar tot 2 uur bezig en moet me vervolgens om kwart over 3 melden op college in Amsterdam, dan wordt dus rennen met krukken. Dat duurt tot 6 uur en tot slot nog om kwart over 8 een vergadering op het Spieghel over de nieuwe website. Lekker druk dagje dus, maar wel leuk denk ik. Tenminste, als het in Utrecht allemaal goed gaat, al ben ik daar niet echt bang voor. Morgenavond zal ik hier wel vertellen hoe het gegaan is in het ziekenhuis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home