Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, September 18, 2005

2e feestje

Gisteravond was het feest voor mijn verjaardag en transplantatie voor “volwassen” vrienden en vrienden van mijn moeder. Erg leuk, mensen hier uit de buurt, voetbalvrienden, collega’s van mijn moeder, mensen uit Curaçao, een lekker gevarieerd gezelschap dus. Iedereen die er was: bedankt dat jullie er waren, en vooral bedankt voor de steun die jullie mij, maar vooral mijn moeder hebben gegeven in de tijd voor en net namijn transplantatie! En uiteraard bedankt voor alle boeken, boekenbonnen, zweetbandjes, tennishanddoeken en geld voor mijn wereldreis. Ga ik zeker hele leuke dingen mee doen. Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden als ik straks een keer op reis ben via deze blog.

Daarna nog even naar de Kraan (kroeg hier in het dorp) geweest. Was ik denk ik vier jaar niet geweest op vrijdag- of zaterdagavond. Hooguit tussendoor nog een keer om voetballen te kijken. Robbert-Jan was gisteren jarig en was na zijn feestje met een aantal jongens van de tennis nog doorgegaan in de Kraan. Veel gelachen daar, was gelukkig ook een keer niet zo druk dat je je ene voet niet voor de andere kunt zetten en constant beuken in rug krijt. Had zelfs een kruk , niet verkeerd met mijn kloten knie.

1 Comments:

  • Kraan was lache bobbie

    By Anonymous Anonymous, at 6:46 PM  

Post a Comment

<< Home