Bob, opnieuw opgestart...

Monday, September 19, 2005

Goed bezig...

Ja ja, ben goed bezig op de universiteit… Ben vandaag naar Amsterdam geweest zonder dat ik college had. Loop ik buiten langs naar de computerzaal op onze eigen faculteit, loop ik bijna tegen Myrthe op. Was wel grappig, kom je 3 van de 600 psychologie eerstejaars tegen en daar zit dan zowat de enige bij die je kent. Eerst eindelijk de reader gekocht van het keuzevak dat ik aan het volgen ben, Regulering en mededinging. Normaal heb ik daar vandaag college van, maar de komende 2 weken mag ik dinsdags komen opdraven, oa morgen dus. Daarna even geluncht met Esther, met wie ik ook dat vak volg. Ik wilde in de computerzaal vervolgens een artikel voor mijn scriptie opzoeken. Na even zoeken via google lukte dat ook, had de site van het tijdschrift waar het in gepubliceerd is gevonden. Toen ik dat artikel wilde gaan lezen, bleek ik lid te moeten zijn van de site. En dat kon alleen als je abonnee werd van de papieren versie voor 135 euro per jaar… Mooi niet dus. Heb mijn scriptiebegeleider maar gemaild of hij het artikel had (is namelijk door hem geschreven). Dat had hij gelukkig en kon meteen langs komen langs komen om het te kopiëren. Heb het inmiddels gelezen en kan het zeker gebruiken, dat is dus mooi. Morgenochtend weer naar Amsterdam, kijken of ik nog meer literatuur kan vinden die ik kan gebruiken. En daarna dus college van 14:00 tot 17:00 uur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home