Bob, opnieuw opgestart...

Saturday, September 24, 2005

Nachtelijk blogje

Om 2 uur ‘s nachts (het is inderdaad inmiddels zaterdag) toch nog maar even blogje tikken. Heb nog maar weinig zin om te gaan slapen namelijk. De doorlopende herhalingen van het journaal en het sportjournaal dus zo nog maar even bekijken… Ben net thuis van een avondje pokeren en een fietstochtje door Bussum en heel Naarden. We moesten namelijk even een stomdronken gozer naar huis brengen, was niet bepaald verantwoord meer om die alleen te laten gaan. Pokeren was weer erg gezellig, hield het lang vol vanavond. We bleven op het laatst met zijn tweeën over, alleen had Julien veel meer winst dan ik uiteindelijk. Maar ja, voor een winst van 150% in twee en een half uur tijd teken je natuurlijk in het echte leven. Dat het hier om een eindbedrag van 7.50 euro na een inleg van 3 euro ging, doet er even niet toe…. De rest hadden we leeg gespeeld.

Vandaag verder eerst weer een bezoekje aan mijn fysio gebracht voordat ik naar Amsterdam ging. Moest daar namelijk de reader van MEFI (mastervak, MEFI = Monetaire Economie en Financiële Instellingen) ophalen bij De Nederlandsche Bank, waar de docent die dit vak geeft, werkt. Kwam daarna op de universiteit Fleur tegen, een meisje dat op de basisschool en de middelbare school altijd in parallelklassen bij mij op school heeft gezeten. Had haar ook iets van 2 jaar niet gezien, was leuk om haar weer eens te spreken op een zonnig mini-terras tegenover de faculteit onder het genot van een kleine lunch.

Ga nu toch maar eens mijn bed in, even verder de herhaling van Barend en Van Dorp kijken. Daarna misschien nog het sportjournaal, ligt er aan hoe lang ik het volhoud…

Enne, Marcia, succes in het ziekenhuis, ik hoop dat ze snel vinden wat de gerommel nou precies veroorzaakt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home