Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, September 21, 2005

Productief dagje met vervelend nieuws

Vandaag een productief dagje gehad. Vanochtend even bij mijn vader geweest, was prima met even zo goede tompouces. Daarna naar de bank geweest om een credit card aan te vragen. Had natuurlijk geen paspoort bij me, moest dus later vanmiddag terug om dat definitief af te ronden. Verder is mijn rekening omgezet naar een studentenrekening, is goedkoper met je credit cardkosten en pin pas kosten schijnt. Verder wilde ik daarstraks ook eindelijk eens een identiteitskaart gaan halen in Naarden bij het gemeentehuis. Ik dus checken of ze open waren en ja hoor, van 4 tot 7 zouden ze open zijn. Kom ik daar, zijn ze dicht vanwege een “collega-middag”. Zet zoiets volgende keer er even bij op internet alsjeblieft… Vanavond eindelijk maar eens begonnen om mijn kamer echt fatsoenlijk op te ruimen. Was heel hard nodig. Morgen weer werken, kan ik Jur dus lekker zieken met dat hele knappe gelijkspel van Ajax thuis tegen ADO. Toch aardig van ze om in de blessuretijd 2 goals weg te geven en zo een 2-0 voorsprong uit handen te geven. John Heitinga, je bent een held. Invallen in de eerste helft en het dan presteren om er in de 63e minuut met 2 keer geel en dus rood af te moeten, is een hele prestatie.

Tot morgen weer.

PS: Lisa, heel veel sterkte. Succes met het krijgen die paar extra kilo zodat je wel op de wachtlijst mag. Houd vol ondanks deze enorme domper.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home