Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, September 27, 2005

Napels, Thailand, Transplantgames: Here I come.

Napels en Thailand, here I come! Ik kreeg gisteren van Bas (met wie ik plannen heb om te gaan dubbelen met tennissen op onderstaande games) wat informatie over hoe ik me kon aanmelden voor informatie over de World Transplant Games (WTG) en de Europese Spelen voor Hart- Longgetransplanteerden. Ik heb dus vandaag gemaild naar de organisatie van de WTGN (World Transplant Games Nederland) en kreeg heel snel een reactie van de teamleider van de Nederlandse ploeg die dit jaar in Canada actief is geweest. Het was een heel leuk gesprek waarin ik enthousiast werd gemaakt om mee te doen. Nu was ik dat al, maar ben blij dat ze me graag zien verschijnen. Werd uitgenodigd om zaterdag bij de maandelijkse gezamenlijke training van getransplanteerden in Utrecht (tafeltennis, badminton en volleybal) langs te komen en mee te doen. Dat lijkt me leuk, dus daar ga ik zaterdagmiddag heen, ben heel benieuwd hoe het is. De games in Thailand zijn nog erg ver weg (25/8/2007-03/09/2007), maar heb daar nu al zin. Leuke locatie ook…

2 Comments:

  • Hey,

    Gaaf!! Veel plezier zaterdag, en vind het zeker iets voor jou

    ps: bedankt voor het succes wensen :D

    By Anonymous Anonymous, at 3:18 PM  

  • Hoi Bob,
    Dat klinkt goed zeg! Moet je zeker doen!
    Groeten, Dagmar

    By Anonymous Anonymous, at 10:16 PM  

Post a Comment

<< Home