Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, September 25, 2005

Prachtige nazomer

Vanochtend zei mijn moeder toen ik beneden kwam in mijn korte broek en T-shirt dat het toch echt een stuk kouder zou worden dan afgelopen week. Ben blij dat ik eigenwijs was en toch zo naar buiten ben gegaan, naar de tennis- en voetbalclub. Was namelijk de zoveelste heerlijke dag in september. Veel zon en ruim 20 graden, heel prima. We mogen dan een kloten zomer gehad hebben, deze nazomer is geweldig. Geniet er van, ondanks dat ik veel minder kan dan ik zou willen op dit moment. Vandaag op de slotdag op de tennisclub was het erg gezellig, kon het op een gegeven moment toch niet laten om een paar ballen te slaan. Iedereen was bezig en er lag 1 baan vrij, ik dus een racket van iemand lenen en even getennist. Wel rustig aan gedaan, heb me toch maar even ingehouden. Daarna met zijn allen naar BFC gegaan om te voetballen, we waren met een man of 20. Was leuk, alleen ging BFC te snel dicht zodat we moesten stoppen. Morgen mag ik weer naar mijn fysio, wel vroeg, om kwart over 9… Daarna weer naar Amsterdam, om aan mijn scriptie te werken en vooral ook om eens begin te beginnen aan de 900 pagina’s literatuur die ik moet kennen voor MEFI eind oktober.

Zit net naar Talpa te kijken, naar Café de Sport. Hebben ze het er over dat Wouter Bos vindt dat Kalou een verblijfvergunning moet krijgen van Rita. Zegt Jack Spijkerman (zelf zeer fanatiek Ajax-supporter): Als dus het criterium is dat je heel goed moet kunnen voetballen om een verblijfsvergunning te krijgen, dan krijgt Markus Rosenberg (zoveelste (voorlopig) mislukte spits van Ajax) er dus nooit één!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home