Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, September 29, 2005

Knie is redelijk. Wat een baggerwedstrijd!

Ik hoef niet onder het mes voor mijn knie. Ben vanmiddag bij de orthopeed in Utrecht geweest voor de uitslag van mijn MRI scan. Mijn voorste kruisband is inderdaad licht beschadigd, zoals mijn fysio al verwachtte. Dit moet zich vanzelf herstellen. Daarnaast moet ik mijn bovenbeenspieren gaan trainen, zodat die de wat zwakkere knie kunnen compenseren. Moet komende tijd gewoon voorzichtig gaan proberen te kijken wat ik kan. Buiten die licht beschadigde voorste kruisband zit er ook een klein stukje bot een beetje los aan de buitenkant van mijn knie. Bot necrose noemde de orthopeed het. Maar voordat jullie schrikken, dit kan geen kwaad omdat het buiten het “actieve” deel van mijn knie zit. Dat wil zeggen, het gedeelte van je knie dat je echt gebruikt. Weet dat het raar klinkt, maar gelukkig schijnt het zo te zijn.

Daarna ben ik bij Remco in Utrecht geweest, was erg gezellig. Even door de stad gelopen, onder andere bij de prachtige boekenwinkel Broese geweest. Het was jammer dat ik de boekenbonnen die ik op mijn feest gekregen heb niet bij me had. Ik heb een heel leuk bedrag aan die bonnen gekregen, wordt een leuk middagje boeken uitzoeken volgende week een keer of zo. Daarnaast nog twee shirts gekocht bij Jack Jones.

Vanavond bij Jeroen en Daan naar het drama van PSV gekeken. Wat een sukkel is die Vennegoor of Hesselink toch! Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om in de laatste 5 minuten voor rust oerdom hands te maken in je eigen strafschopgebied, daar geel voor te krijgen en dan 2 minuten later op de helft van Fenerbahce een tweede gele kaart voor een zo mogelijk nog dommere overtreding? Daarna waren we hard kansloos en verloren uiteindelijk met 3-0, een kloten uitslag dus ook nog met het oog op eventueel onderling resultaat als PSV gelijk eindigt met Fenerbahce in de poule. Hopelijk over 3 weken een stuntje in Milaan in San Siro tegen AC Milan. Anders wordt het namelijk wel heel moeilijk om de tweede ronde te gaan halen. En dat is wel de bedoeling natuurlijk na dat fantastische vorige seizoen in de Champions League…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home