Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, September 27, 2005

"Dag van de waarheid"

Bowe, gefeliciteerd! Bowe, een mede cf-er heeft een baan bij Playstation in Liverpool aangeboden gekregen. Hartstikke mooi natuurlijk, hele mooie kans en uitdaging. Ga er van genieten! Veel plezier met het feestje dat je nu ongetwijfeld aan het bouwen bent. Vind het mooi om te zien dat hij gewoon de kans pakt die hij krijgt en aan de buitenwereld laat zien dat je ook met CF vaak (helaas niet altijd) veel dingen nog wel kunt en doet.

Zelf is het morgen voor mij een “dag van de waarheid”. Ik mag me morgen om tien over twee namelijk melden in Utrecht bij de orthopeed. Ben heel benieuwd of hij goed of slecht nieuws voor me heeft. Hoop zo dat het meevalt en ik snel weer kan sporten... De verleiding daartoe is nu al soms te groot. Ga daarna even bij Remco in Utrecht langs, gaat zeker gezellig worden. En uiteraard 's avonds Fenerbahce - PSV. Ben blij als ze een punt halen met een half geblesseerd elftal. En niet dat ze zoals Ajax vanavond, verliezen.

Vandaag weer naar Amsterdam geweest, weer een stuk gelezen voor het vak dat ik zelf moet doen zonder college te volgen om tentamen er in te kunnen doen eind oktober. Daarna ’s middags nog college gehad voor Regulering en Mededinging, het keuzevak dat ik nu volg. College zou tot 5 uur duren, maar we moesten om 4 uur het gebouw uit. Er moest namelijk een aardgasleiding vervangen worden of zoiets. Heb nog niet gehoord dat de universiteit de lucht is in gevlogen, neem dus maar even aan dat het goed is gegaan...

Vanavond weer vergadering gehad over de nieuwe website van Het Spieghel. We hebben inmiddels het template aangeleverd gekregen en op wat kleine dingetjes na ziet het er goed uit. Wordt in ieder geval een stuk mooier dan wat we nu hebben (zie link hiernaast). Nu is dat ook niet zo moeilijk, veel lelijker en gebruiksonvriendelijker sites zijn er niet volgens mij. Binnenkort kunnen jullie dus het resultaat van ons werk zien.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home