Bob, opnieuw opgestart...

Friday, October 07, 2005

Nieuw FEV1 record

Ik duik zo mijn bed in, mag er morgen weer om 7 uur uit. Moet namelijk werken morgen in Weesp. Dat is een prettige afwisseling na 4 dagen op rij studeren in Amsterdam, wat ik dus vandaag ook weer gedaan heb. Dit nadat ik vanochtend om half 9 weer eerst naar mijn fysio ben geweest om te trainen. Weer 7 luttele meters verder dan vorige keer, 1036 meter nu geroeid.

Verder vanavond eindelijk een keer mijn klerenkast fatsoenlijk uitgemest opgeruimd. Was echt hart nodig, kan ik weer zien en vinden wat ik allemaal aan kan trekken. Mijn moeder ook weer blij (terecht trouwens, was gewoon een bende), nu mijn bureau nog…

Net ook maar weer eens longfunctie zelf geblazen. En een nieuw record, FEV1 van 3.53 liter (bijna 90% voor mij). Maar ben zo wisselvallig, volgende moment is het weer krap 3 liter. Moet eens leren niet steeds mijn keel dicht te knijpen… Ben benieuwd wat ik dan maandag in het UMC blaas, zal wel weer minder zijn, blaas altijd minder op hun apparatuur op een of andere rare manier.

En met Demi (ze is trouwens pas 8!) gaat het super goed, ze is al van de beademing af. Ze heeft zelfs al wat gegeten. Morgen mag ze misschien al van de IC af, zo ongelooflijk snel. Geweldig om te horen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home