Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, October 04, 2005

Bezoekje diabetoloog

De diabetoloog was vanochtend tot mijn lichte verbazing heel erg tevreden. Mijn gemiddelde bloedsuiker waarde was namelijk 7.0 en dat schijnt erg goed te zijn. Het mag naar de 6 toe, maar hij zei dat dat wel erg ambitieus is. Hij vond t zelfs niet eens zo erg dat ik eigenlijk nooit mijn suikerwaardes controleer. Hij hoefde en wilde niks doen en ik mag over drie maanden een keer terugkomen.

Vanuit Utrecht door gegaan naar Amsterdam. Daar had ik ’s middags met Tessa afgesproken, een meisje met wie ik 6 jaar op het Vitus heb gezeten. Ze is net zo een reisfanaat als ik, het gesprek kwam dan ook al snel op een reis door het westen van de USA die we allebei zo ongeveer gemaakt hebben ooit. En Istanbul is ook geweldig, althans tot die conclusie kwamen wij.

Op weg terug richting station kwamen we langs The American Bookstore, een heerlijke winkel. Hier zag ik alle Calvin and Hobbes (Casper en Hobbes in de Nederlandse versie) strips die ooit verschenen zijn in een schitterende versie. Ze zijn namelijk net verschenen in een driedelige hardcover op groot formaat. Die ga ik zeker nog een keer kopen, het is namelijk de allerleukste en grappigste strip die er is. Heb hem toch nog maar even laten liggen, maar denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan hem ooit te kopen.



Heb wel een pokerboek gekocht, “The theory of poker” van David Sklansky. Schijnt een van de betere boeken te zien, ben benieuwd of ik er aan wat ga hebben, haha. Dus Spieghel gasten, jullie zijn gewaarschuwd. Morgenochtend naar Amsterdam, een dagje zelfstudie weer. Is nodig, want heb nog erg veel te lezen en vooral te begrijpen van MEFI.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home