Bob, opnieuw opgestart...

Monday, October 03, 2005

Dagje universiteit

Vandaag de hele dag op de universiteit geweest. Nou ja, hele dag, vanochtend om half 9 zat ik eerst bij mijn fysio om weer te trainen. Blijft steeds beter gaan, nu 1029 meter op de ergometer. Daarna eerst in Amsterdam weer MEFI gelezen om vervolgens college Regulering te volgen. Om een beetje zien wat die vakken inhouden, klik op de links, dan kom je bij de vakbeschrijvingen terecht.

Mag morgen naar de diabetoloog in Utrecht. Ben heel benieuwd wat hij zegt, ik ben namelijk heel slecht in het prikken/controleren van mijn suikerwaardes in mijn bloed. Het is volgens mij de bedoeling dat je dat 4x per dag doet eigenlijk, ik doe het nooit… Doe het nooit omdat ik me bij mijn huidige insulinedosering heel goed voel (35 eenheden Novomix 30 en 25 ’s avonds voor de kenners). Heb het gisteren toch maar een keer bijgehouden om hem toch een beetje een beeld te kunnen geven. Dat ik goed zit met mijn suikers bleek overigens daar ook uit, de waardes waren keurig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home