Bob, opnieuw opgestart...

Thursday, October 06, 2005

Weer een succesvolle transplantatie

Vanmiddag op de universiteit zag ik via de MSN naam van Marjolein en daarna in het msn gesprek met haar weer heel mooi nieuws. Demi, een heel jong meisje (10 volgens mij) met ook CF, is vannacht getransplanteerd. En voorlopig gaat het hartstikke goed met haar, ze lijkt als een speer te gaan. Blijf het ondanks dat ik zelf exact het zelfde heb meegemaakt hoe snel iemand hiervan kan herstellen, zeker in dit geval, bij zo een klein meisje. Succes met je revalidatie!

Was verder niet een heel enerverend dagje, wel redelijk productief. Ben een aardig eindje opgeschoten met MEFI, morgen weer verder na mijn bezoekje aan mijn fysio om weer te gaan trainen. Nadat ik het studeren zat was ben ik met Wouter mee gegaan en bij hem in Amsterdam gegeten. De bami met kip en chilisaus die we gemaakt hebben, smaakte erg goed.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home