Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, October 09, 2005

Ik houd van Holland...

Ik houd van Holland… Om maar even op deze songtekst aan te sluiten. Zo lang het zulk heerlijk weer blijft, houd ik van dit land. Ben vanmiddag dan ook naar BFC geweest, om even naar het eerste te kijken. Helaas verloren ze met 2-3, ondanks een fraaie assist van je Died. Ik heb niet alles gezien, heb zelf ook nog even voorzichtig gevoetbald. Die nieuwe kunstgrasvelden blijven heerlijk voetballen. Verder weinig bijzonders gedaan, zowaar een keer een beetje uit geslapen. Half elf mijn bed uit komen is extreem laat voor mij….

Ik mag er morgen bijvoorbeeld om kwart voor zeven uit. Ga namelijk fitnessen om kwart voor acht, voordat ik me om 10 uur in Utrecht mag melden voor controle bij Van de Graaf (transplantatiearts) en longfunctie testen. En daarna door naar Amsterdam om van drie tot 6 college Regulering te volgen. Lekker druk en lang dagje dus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home