Bob, opnieuw opgestart...

Sunday, October 09, 2005

Op naar Duitsland!

We gaan naar het WK! Gisteravond hebben “we” met 0-2 gewonnen in Tsjechië. Ik moet vaker voorspellingen doen, zie mijn vorige blog stukje hieronder… Wel weer met een ongelooflijke portie geluk, maar dat doet er niet toe. Geluk dwing je af wordt vaak gezegd, maar het is wel abnormaal hoeveel geluk Van Basten aan zijn kont heeft plakken. Op 0-0 een penalty zien missen door Tsjechen, 2 minuten later 0-1 maken, weer paar minuten later een goal van de Tsjechen afgekeurd zien worden omdat die doelpunten maker misschien 30 centimeter buitenspel stond (waar is die regel ook al weer gebleven dat men niet meer zou kijken op een paar centimeter en in het voordeel van de aanvaller zou vlaggen/fluiten?) en direct daarna zelf de 0-2 maken, erger kan eigenlijk niet. Maar zoals gezegd, dat maakt niets uit, we hebben komende zomer weer een leuk toernooi om ons allemaal in dit land compleet gek te laten maken door Robben, Van der Sar, Cocu en co. Ik denk dat er niemand zo blij is met de kwalificatie als de horeca en de middenstand….

Verder gisteren voorzichtig wat getennist met Sophie. Viel me zeker niet tegen, ging eigenlijk erg prima al liet ik de ballen de echt in de hoeken kwamen lopen, niet zo slim om dat al te proberen met mijn knie. Daarna ’s avonds uit gaan eten met mijn vader bij Melati in Naarden-Vesting. Dit was heel erg lekker, de rijsttafel Melati smaakt uitermate goed.

Tot vanavond weer of zo, Bob.

PS1: Als jullie nog ideeën hebben over mijn DNA vraag van gisteren, laat het even horen, ik ben benieuwd.
PS2: Jolijn: Ik zal dinsdag mijn voorspelling geven over de wedstrijd van Nederland tegen Macedonië.
PS3: Demi gaat nog steeds erg goed, ze is inmiddels terug op de gewone afdeling.

1 Comments:

  • ik vond dat het zónder Cocu prima ging ;-)

    By Anonymous Anonymous, at 3:25 PM  

Post a Comment

<< Home