Bob, opnieuw opgestart...

Wednesday, October 19, 2005

Leuk avondje

Vanavond ben ik in Amsterdam geweest, ben gaan eten (altijd leuk en vooral lekker, onbeperkt spare-ribs eten) en drinken met Dennis, Wouter en Thomas na een dagje studeren in de UB en op mijn eigen faculteit. Het was weer erg gezellig. Dennis is weer leuk bezig geweest op zijn werk (Media Republic), met de creatie van Eccky. Eccky is een modernere en veel uitgebreidere variant van de bekende Tamagotschi. Je kunt er van alles mee, je moet hem uiteraard eten en drinken geven, maar je kunt ook tegen hem parten (en dan praat hij dus ook terug) en bijvoorbeeld naar de H&M gaan om met hem of haar te gaan winkelen. Het is een jongetje of meisje dat is 6 dagen van 0 tot 18 opgroeit. Hoe ze het allemaal verzonnen krijgen is me soms een raadsel, creatief en commercieel ook slim bedacht is het in ieder geval wel. Iedereen die msn 7.5 heeft kan er nu al mee spelen, ook al begint de promotiecampagne geloof ik volgende maand pas.

En Ajacieden, gefeliciteerd, die gekke oude Griek blijkt dus toch niet zo gek te zijn.... Ben benieuwd wat PSV vanavond doet, maar ik heb als altijd goede hoop. Ga nu weer verder met leren hier op de universiteit, moet er weer aan geloven helaas.

1 Comments:

  • Heey Bob krijg ik een Eccky voor mn verjaardag:D:P
    groetjes Tamara

    By Blogger Tamara M., at 8:58 PM  

Post a Comment

<< Home