Bob, opnieuw opgestart...

Tuesday, October 18, 2005

Langste college ooit

Brrrr, slecht geslapen vannacht…. Gelukkig voelt dat slecht slapen wel heel anders aan dan voor mijn transplantatie. Lag je toen heel onrustig te liggen woelen als gevolg van zuurstofgebrek, nu lag ik aan allerlei leuke dingen te denken die me de komende weken te wachten staan. PSV – AC Milan, mijn reisje naar New York voor de marathon omdat twee collega’s en twee broers van één van hun hem gaan lopen, mede om geld in te zamelen voor de CF stichting. Hierover vanavond meer.

Verder word ik sinds gisteravond gek van een of andere emailscanner die alle mails die waar dan ook op mijn pc voorkomen of die ik ooit schijn verstuurd te hebben scant. Hier krijg ik constant hele irritante pop up meldingen van, maar krijg hem niet uitgeschakeld, die scanner (van symantec trouwens). Iemand een suggestie?

Gisteren mijn lange college ooit gehad zonder pauze. De man die het laatste college regulering gaf, ging gewoon 2 en een half uur achter elkaar door, zonder pauze. Was erg lang kan ik jullie vertellen…. Daarna ’s avonds Bram geholpen met het opzetten van zijn blog. Hij gaat namelijk 1 november voor 7 maanden naar Australië en wil ons op de hoogte kunnen houden van zijn reis. Erg leuk om te volgen. En dat ie gaat, groot gelijk. Als je zulke kansen krijgt, moet je ze grijpen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home